Snö

Det snöade jättemycket igår och var så fint när jag var ute en sväng med Alice i trädgården och lekte att jag var tvungen att ta några kort. 

Imorgon börjar jag på ett nytt jobb. Japp, ni läste rätt. Det är dags att lämna vikariejobbet för minst en månads tid, men kanske och förhoppningsvis två månader. Det känns superkul men supernervöst! Jag har visserligen hoppat runt mycket nu i över ett år och börjat på nya ställen många gånger, men jag har aldrig jobbat på en fabrik innan så det känns extra spännande. Ikväll blir det att lägga sig tidigt för börjar redan klockan 7 i stan och har vänt på dygnet rejält nu under julledigheten. Önska mig lycka till! Vi hörs när vi hörs :-)
Publicerat i Livet
#1 / / Cecilia Johansson:

Lycka till :D jättefina bilder!!

Svar: åh tack så mycket :)
Emma