Lördagen i Varberg

På lördagen vaknade vi upp och åt frukost på B&B innan vi checkade ut. Sen gick vi ut på stan och shoppade och åt god lunch innan vi kunde checka in på hotellet. När vi checkat in gick vi direkt till Spa våningen på hotellet där vi spenderade lite drygt 4 timmar, det var såå mysigt! Dock var det spat vi var på i Göteborg förra året bättre, men det var superbra ändå :-) Bad, bastu och avslappningsrum bestod vår eftermiddag av innan vi gick upp till rummet och duschade. Sen väntade en trerätters middag som vi faktiskt blev positivt överraskade av trots att personalen inte ens kunde säga ordet "vegetarian", haha. Gott gott! Efter det gick vi upp och tittade på film i vårt superfina lyxiga rum innan vi somnade :-)
 
Publicerat i Livet
#1 / / Victoria Johansson:

Tack så hjärtligt <3
Och ursäkta för otroligt sent svar. Jo jag säljer smycken jag gör. Har en facebooksida som heter Victorias Kvarter där jag lägger upp saker jag gör. Pysslar lite av varje :) Finns även på Instagram där jag också heter VictoriasKvarter
Välkommen att kika in. Har inte varit så aktiv på sistone med att uppdatera, men det går i vågor då jag varit sjuk förra året.

Svar: Ingen fara! Okej va roligt :) jag ska kika in och kolla! :) kram
Emma

#2 / / Nike - inredning, trender och studentliv:

Åh vad mysigt och härligt det låter. Och onekligen en lyxig grej att göra!

Svar: Jaa det var jättemysigt! Ja verkligen, på årsdagen får man unna sig :)
Emma