En superbra helg

Godkväll! Ännu en gång är det söndag och det har ännu en gång gått en hel vecka sedan jag orkade ta mig in här haha. Jag är så himla trött på kvällarna efter jobbet så jag ligger i princip bara och sover, därför orkar jag inte ta upp datorn.

Den här helgen har varit sååå himla bra. Jag har fått umgås med fyra bästa vänner, kan det bli bättre liksom? I fredags hade jag och Malin myskväll, på lördagen hade jag en mysdag med Emelie och på kvällen umgicks jag med min Johan. Idag har jag spenderat dagen på Isaberg och åkt skidor tillsammans med Hanna. Så min helg har vart helt fantastisk, nu är jag dock heeelt slut och ska gå och lägga mig så jag orkar ta mig upp till jobbet imorgon. Hoppas ni haft en fin helg och så får vi se om det går en hel vecka tills nästa gång vi hörs igen!
Publicerat i Livet
#1 / / a n n i k a:

Fin bild :)

Svar: Tack!! :)
Emma