Jul

Hej allihopa och god jul!

På julafton var vi hos min morbror med en del av släkten och åt god mat, tittade lite på Kalle Anka och pratade. Efter det åkte familjen hem till oss där vi delade ut julklappar, åt gröt med skinkmacka och spelade spel. Jag och mamma hade lagat massvis god vegetarisk mat, den stora succén blev den vegetariska sillen med aubergine. Vi har gjort det något tidigare år men den blev mycket godare iår. :-) 

Jag är jätteglad för mina julklappar som jag fick av familjen och Johan. Jag fick en fin väska som jag ska använda som datorväska till skolan, toastmaskin så jag äntligen kan göra toast i stugan, en mysig pyjamas, största modellen av yankee candle, ett kuddfodral med en jättefin elefant på, en almanacka från personligalmanacka, Therése Lindgrens bok, mysiga sockar, läppsyl och noblesse. :-) Tacksam!
Publicerat i Livet