Indien del sexton

Efter vi besökt djurcentret på fredagen packade vi in oss i två minibussar och åkte upp mot toppen av ett berg precis utanför Udaipur. Där låg nämligen Monsoon Palace som var ett gammalt palats med helt sjukt fin utsikt!

Där stannade vi i ca. två timmar och bara beundrade utsikten och hade det trevligt. Efter det begav vi oss in mot stan för att titta på en Puppet Show, men det var mer dans och musik än dockor. Riktigt coolt att få se traditionell indisk dans och musik live! 

Efter vi tittat klart på showen åkte de andra till en restaurang men min mage gjorde så himla ont så jag bestämde mig för att åka tillbaka till huset ensam. Så jag fick låna nycklarna till huset och deras telefon så jag kunde ringa om det skulle vara något och kördes hem av någon random kille haha. När jag kom hem så gjorde jag toast och pratade med mamma en sväng innan jag gick och la mig. En stund efter kom de andra tillbaka och vi somnade ganska snabbt. 
Publicerat i Resor