Öland

Heeeej! Det var längesedan jag skrev något här nu, tiden bara rusar iväg! 

Jag är iallafall nyss hemkommen ifrån Öland där jag spenderat helgen tillsammans med mamma, pappa och Alice. Så mysigt var det och dessutom så har våren satt igång mycket mer där än hemma och det var riktigt grönt överrallt vilket gjorde mig jätteglad. Jag har mest tagit det lugnt, gått på promenad, ätit godis, tittat på tv, krattat grenar när pappa klippte häcken, umgåtts med grannarna, övningskört och ätit god mat. :-) Jag har dessutom gått på toa inne för första gången sedan vi köpte stugan för 14 år sedan!! Innan hade vi mulltoa i ladugården men nu har vi grävt avlopp och fått en riktig toalett inomhus. Sååå himla skönt att slippa gå ut mitt i natten, gå ut i kyla och regn och slippa titta efter spindlar så fort man ska på toa. Riktigt fint blev det också som ni kan se här ovanför! 

Imorgon börjar en ny vecka. Det är mindre än 1 månad kvar på jobbet vilket är ganska tråkigt då jag trivs så himla bra. Men jag får försöka njuta den tiden som är kvar helt enkelt.. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar ta mig upp imorgonbitti, godnatt!
Publicerat i Livet