Irland, del ett

I måndags kom jag tillbaka från Irland och jag tänkte att jag skulle visa bilder och berätta om vad vi gjorde. Jag kommer dela upp det i delar, så jag tänkte börja med resdagen då jag inte tog så mycket bilder då. Så nu kör vi! 


Torsdagen den 10 september åkte vi hemifrån runt klockan tio och satte kurs mot Köpenhamn och Kastrup där vi skulle flyga ifrån. Taggade med lite Tomas Ledin i bilen och köpte smoothie på väla när vi tog en toa-paus.

Väl framme på flygplatsen så åt vi mat efter vi checkat in, dock var det en besvikelse för min del då det var en papperstunn pizza för typ 120 kronor haha. Flyget var över en timme försenat och vi lyfte runt 17 tiden.

När vi hade landat tog vi en direktbuss till Galway som var en otroligt jobbig resa. Alla andra somnade medan jag satt hungrig, illamående och med huvudvärk i 3 timmar typ haha. När vi äntligen kom fram checkade vi in och gick snabbt ut för att hitta något att äta mitt i natten. Efter det gick jag och Johan och la oss efter en väldigt intensiv dag då vi bara åkt runt kändes det som haha! 
Publicerat i Resor
#1 / / Netti Starby:

Vad intressant att få följa din resa! Kram

Svar: Men va kul att du tycker det sötis! Kram!
Emma

#2 / / Terese:

sv: Men tack fina du! :)

#3 / / MADDISENJ.SE:

Fy bussresan lät inge vidare

Svar: Nej :/
Emma