2 saker

♦ Jag älskar alla djur, men mitt favoritdjur är verkligen katt. Så fort jag ser en katt är den direkta instikten "åh, en katt! Jag vill hälsa!". Skulle aldrig kunna leva utan en katt som livskamrat och vill ha flera katter när jag bor på landet i framtiden. Jag kan inte ens tänka tanken på att Måns inte kommer finnas en dag. Det är alldeles för svårt att hantera. 

♦ Så fort jag fantiserar handlar det om resor av olika slag. Allt ifrån att åka på en volontärresa till en veckas sol-semester. Att resa är det bästa jag vet och jag blir tokig om det går för långt imellan resorna bort från Sverige. Skulle vart riktigt häftigt att ha varit i större delen av världen innan man dör, men det finns vissa resemål jag MÅSTE resa till med. Tex, Island och Indien. Jag älskar att resa helt enkelt och drömmen vore att bo utomlands.
Publicerat i Livet