Min vecka

Hejsan!

Sedan sist vi hördes har jag haft en bra vecka! I lördags fotade jag faktiskt Sofia och Sebbe (min syster och svåger). Sofia är nämligen gravid och de ville ha lite fina bilder på dem och magen. Det var första gången jag fotade något sådant men det var jättekul! Jag har kollat igenom lite av bilderna och några av dem blev superbra. Söndagen spenderade jag tillsammans med Emelie. Vi var och kollade in huset hon och hennes kille ska flytta till, gjorde äppelpaj, kollade på En prinsessas dagbok (nostalgi!) och hade det mysigt! 

I måndags var jag på aerobics, i tisdags jobbade jag 3 timmar och spenderade sen eftermiddagen och kvällen tillsammans med bästa Hanna. Sååå himla mysigt var det. Vi åt gott, slappade och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt! Igår var jag hos kiropraktorn och när jag ändå var i värnamo passade jag på att shoppa lite och åt lunch. På eftermiddagen fick jag massage och efteråt umgicks jag med min Johan! Så ja, jag har haft en mysig vecka helt enkelt! :-) Vi får se när vi hörs igen och ifall en hel vecka har hunnit gå sedan dess! kram
#1 / / Dzenita:

Åhhh va kul för Sofia!! Hon kommer bli riktigt go mamma :)

Svar: Hihi ja verkligen!! <33
Emma