Första frosten

Igår vaknade jag redan vid 8 tiden och när jag tittade ut såg jag hur det glittrade av frost i trädgården och jag var bara tvungen att gå ut och fota lite innan jag åt frukost. Eftermiddagen och kvällen spenderades sedan med Johan.

Idag mår jag såå dåligt och det började redan i onsdags att jag fick ont i halsen och sen dess har det gjort hur ont som helst att svälja och migränen har legat och tryckt varje dag. Idag vaknade jag upp med täppt näsa, huvudvärk, ännu ondare i halsen och förmodligen feber. Inte roligt alls och jag hoppas verkligen det försvinner snart, finns inget värre än att vara sjuk haha. Hoppas ni är friska och får en fin dag!
#1 / / Miriam:

Åh, frost är så himla vackert!
Och hoppas du mår bättre nu i alla fall, om inte så får du krya på dig! :)

Svar: Visst är det, älskar frost :)Tack snälla du, jag mår som tur är bättre nu :)
Emma

#2 / / Mikaela:

Vilka underbara bilder ^^

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emma

#3 / / Lis Mari:

Stackars dig, krya på dig riktigt ordentligt :)

Svar: Tack så jättemycket, jag mår bättre nu som tur är! :)
Emma

#4 / / Katarina:

Jätte fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Emma