Midsommar 2015

Midsommar. Min favorithögtid. Årets midsommar spenderades mellan 13-18 ute i skogen hos våra närmsta vänner till familjen. Det bjöds på mat, tårta och jordgubbar med glass. Några av oss plockade björklöv och blommor och gjorde midsommarkransar som är ett måste på midsommarafton enligt mig! Sen blev det tipspromenad med tre lag där frågorna var tex "vem är mest hoppfull?" och alternativen var då tre av gästerna och sedan blev det tävlingar mellan dessa efter tipspromenaden! Jag är inget fan av lekar överhuvudtaget men det var faktiskt jätteroligt!!

Sen skulle jag och Johan vidare så vi missade den sista delen av tävlingarna vilket var lite tråkigt tycker jag. Men vi skulle vidare för att umgås med Annie och Erik och det var däremot inte tråkigt! Vi spelade spel, pratade, åt god mat och efterätt ända tills klockan blev alldeles för mycket för min dygnsrytm haha. Jag och Johan la oss vid 3 ungefär så ja vi var ganska slut dagen efter. Men det blev en himla fin midsommar även om det var utan midsommardans som egentligen också är ett måste ;-)

 
Tog en del bilder under dagen, här kommer några få av dem! 
 
Publicerat i Livet