Begravning


I tisdags var det begravning för mormor vilket var en otroligt svår dag. Jag gjorde även det svåraste jag någonsin gjort. Jag sjöng en sång på begravningen. Jag stålsatte mig innan och förbjöd mig själv att börja gråta innan jag sjungt färdigt. Det gick bra men det var så otroligt svårt att ignorera alla som grät framför mig. Det brast på de två sista meningarna men det spelar ingen roll för jag är så himla glad att jag gjorde det. Mormor älskade alltid att få höra mig sjunga och var med på alla möjliga olika avslutningar och framträdanden där jag sjungit. Så det kändes verkligen som rätt sak att göra. Jag hoppas och tror verkligen mormor hörde mig och blev glad. Begravningen var otroligt jobbig men väldigt fin, även om vissa saker bara svepte förbi för man var så ledsen. Det känns fortfarande så overkligt att jag ska leva mitt liv utan att få träffa henne igen. Världens bästa mormor, jag saknar dig så!
Publicerat i Livet
#1 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

:( <3

Svar: :( <3
Emma