Liten vovve

Efter att ha jobbat en vecka på sommarfritids så tog jag tåget till Kalmar fredagen den 10 juli. Jag kom fram på kvällen där både mamma & pappa mötte mig. Vi begav oss till stugan där vi åt varma mackor och tittade på tv innan jag la mig, var hur trött som helst efter en lång jobb-vecka. Dagen efter kom våra goda vänner till familjen och vi åt grillat och hade det trevligt. Jag sov dock en del av dagen för jag kände mig så dåsig av någon anledning och behövde verkligen vila. De enda bilderna jag tog på lördagen var ett gäng på den här sötnosen som är våra goda vänners lilla valp. Viggo heter han och är hur mysig som helst! Vi la oss ganska sent på kvällen och mamma berättade för mig att jag somnat med lampan tänd och mobilen i handen när hon kom upp och skulle sova så nog var jag trött alltid! 

Jag är fortfarande i stugan men just nu med Johan. Lånar hans internet därför har jag möjlighet att göra ett inlägg. Får se när lite mer bilder dyker upp! Ha det bra tills dess :-)