Min alla hjärtans dag helg

Hej på er! Har nästan gått en hel vecka sedan sist jag skrev här och det kommer nog bli lite mer mellanrum mellan inläggen här för känner inte lika starkt för att blogga just nu. Har gjort det sen 2009 liksom och har tröttnat lite haha. Inte helt dock och kommer fortsätta uppdatera men inte lika ofta. Ibland kanske jag vill uppdatera mer och nån gång kanske det går två veckor imellan. Så nu vet ni det! :-)

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag helg! Det har jag haft iallafall, fredag-lördag sov jag med Johan så fredagen blev det fredagsmys och lördagen spenderades i Jönköping, fick rosor från honom på fredagen som både var till vår månadsdag som hade vart på torsdagen och alla hjärtans dag ♥. På eftermiddagen sen kom Emmy och sov över tills igår, vi kollade b.l.a. på melodifestivalen, lagade mat och gjorde efterätt, sjöng singstar och framförallt pratade. Riktigt kul att träffas då vi inte synts på typ två månader! ♥

Imorgon är jag bokad för jobb men börjar inte förrän 11 så det känns skönt då jag vänt på dygnet en del sen jag sov med Emmy haha.. ;-)
Ha det fint tills vi hörs igen!
Publicerat i Livet