Lite uppdatering av mitt liv.

Hej! Jag lever och mår bra, typ. Förutom min migrän som kommer smygandes varje dag då. Idag har dock varit en bra dag ur migrän-synpunkt och har lyckats varit på stan med mamma. Vi gick lite i affärer och åt god lunch innan vi åkte till mormor och hängde där i ca. tre timmar. Igår umgicks jag med Johan, Annie och Erik. Vi åt god mat, spelade spel osv så hittills har helgen varit jättebra.

Nästa helg blir det bröllop, inte vilket som helst heller för dels är det mitt allra första bröllop jag ska gå på (förutom ett när jag var runt fyra som jag inte minns något ifrån och det var våra grannar) och dels för att det är min storebror som ska gifta sig (!). Ganska coolt ändå. Det blir en liten vigsel med familjen och sen kommer släkten på kvällen, jag ska sjunga i kyrkan till dem och ja, det hela ska bli väldigt spännande och förmodligen väldigt mysigt! Nu ska jag snart gå och lägga mig, så ni får ha det så bra. godnatt!
Publicerat i Livet