Moster

Den 26 november fick min storasyster och min svåger en liten flicka vid namn Ella, vilket innebär att jag förutom faster nu även är moster! Så himla roligt!! Jag fick träffa henne för första gången i lördags, och igår var dom hemma hos oss en sväng och åt varma mackor så då fick jag träffa henne igen. Världens sötaste lilla plutt och jag ser verkligen fram emot att få umgås med henne och att få se henne växa upp! :-) ♥
Publicerat i Livet
#1 / / Anonym:

Hej tack för en inspirerande blogg! Kolla in min :) http://shamsa.devote.se

#2 / / Bubben:

Ella är glad över att få dela sin uppväxt med sin moster ocksåååå, hon ska lära dig allt hon kan bubben. 💕💕 puss och kram stalkermom

Svar: Hihih <333 så mysigt. puss på dig yao
Emma

#3 / / sandra:

men så söt!

Svar: Visst är hon!! :)
Emma