Dimma

Igår var det såhär fint ute. Dimma är verkligen både läskigt och vackert på samma gång.

Hej! 
Sen sist vi hördes var jag ju som sagt hos Emmy fredag-lördag och hade det mysigt med god mat, promenad, film och mycket prat om allt möjligt. :-) På lördagen gjorde jag ingenting när jag kom hem utan satt hemma och tittade på film och åt chips. Söndagseftermiddagen och kvällen spenderade jag tillsammans med min Hanna och det var så mysigt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, skrattade så vi inte kunde andas som vanligt och sjöng tillsammans. ♥ Ikväll ska vi åka och fira min svåger som fyllde år i fredags, ha en fin kväll!
Publicerat i Livet
#1 / / Nora From:

Häftig bild! :o

Svar: åh tack så mycket! :)
Emma

#2 / / Bubben:

Där står det igen yaoooooooo

Svar: Jaaaapppp Sebbe har så fel så 😍🤓
Emma