21 december

Godkväll! 
Sen sist vi hördes har jag kollat på julshowen i torsdags som är varje år i samhället med Johan. Fredag-lördag hängde jag i Jönköping ett dygn med finaste Malin, vi lagade goood mat, shoppade på a6, tittade på film och pratade tills vi blev hesa, haha. :-) Lördagen spenderade jag tillsammans med Johan, vi var på stan och sen kollade vi på tv och åt tacos. Igår klädde jag och mamma granen, gjorde lite julgodis och slog in julkappar. Julkänslan har svårt att infinna sig trots julstöket och tror det beror mycket på att det inte känns alls lika roligt iår när inte mormor finns med oss längre.. 

Nu är det dags för ännu mer julgodis-bak för mig och mamma, så vi hörs! ha en fin kväll.
Publicerat i Livet
#1 / / ISA:

vilken fin helg du verkar haft då :) MYS!

Svar: Ja det hade jag! Hihi :)
Emma

#2 / / starsinlife.blogg.se:

Fin bild!

Svar: Tack snälla!
Emma

#3 / / Linn Strömberg:

A6 är så himla nice! :D

Svar: Verkligen! Önskar bara ginatricot var där med :)
Emma