Roxette

På lördagsmonnen anlände Johan till stugan. Vi tog det lugnt och runt 15 tiden åkte vi in mot Kalmar för att se hur kön till Roxette såg ut. Johan skulle inte ens på Roxette men han var snäll och köade med mig ändå så jag slapp stå själv. Vi köade väl ungefär i en timme, sen kom mamma och Sofia och Johan åkte tillbaka till stugan igen och höll Alice sällskap under kvällen.

Sen var det dags för Roxette! Jag hamnade med bara två huvuden framför mig så det var hur nice som helst! Det var tråkigt att Marie var så dålig så hon fick ledas in och satt hela konserten. De hade även sänkt mycket av hennes sångdelar och hon orkade inte allt men hon såg ändå så himla tacksam och glad ut så hon ville ju verkligen vara där. Och PER. Min allra favorit artist sen jag var liten. Det är så speciellt när de kommer ut första gången. Hela kroppen bara jublar typ. Konserten var jätte bra förutom att vissa fulla människor betedde sig riktigt illa trots att de kanske var runt dubbelt så gamla som jag och trängde sig och sa fula ord och skit.. Men jag försökte ignorera dem till slut och såg en riktigt fin konsert! 
Publicerat i Livet