Fyllda auberginer

Idag lagade jag (med lite hjälp av mamma i slutet) mat! Det händer inte ofta kan jag säga, haha. Det blev fyllda auberginer efter ett recept i en vegetarisk kokbok jag köpte för endast 49:- för någon månad sen. Väldigt gott!!

Gårdagen spenderades hos min fina Emmy som kom hem ifrån Brasilien i måndags efter att ha vart där i 3 veckor och jobbat som volontär. Hon hade massor att berätta och vi hann inte ens gå igenom alla hennes filmer därifrån trots att vi var från 10-19.30.. Men ännu en anledning till att ses snart igen ;-) Nu sitter jag med migrän (wow ovanligt), så ska lägga ner datorn nu. Kram på er!
Publicerat i Ätbart
#1 / / Lisa:

Åh!! Du vill inte skicka receptet? Har precis insett att jag gillar aubergine så vore kul att testa något mer med det :) hoppas verkligen att du kommer bli fri från all besvär med migrän <3

Svar: jag kan skicka bild på messenger till dig! va kul! jag hade svårt för det med förr men tycker det är jättegott nu haha :) åh tack så mycket sötis!! <3 blir alltid så glad när du kommenterar ska du veta!
Emma