Sims 4.

Som den sims-nörd jag är så önskade jag mig The sims 4 i födelsedagspresent, och den 4 september (iförrgår alltså) släpptes spelet och landade i min brevlåda. Har spelat all min lediga tid sen dess ungefär, SÅ kul! Har längtat så länge efter det och det är över förväntningarna! :-)

Igår hämtade Johan upp mig efter våra jobb och vi hade fredagsmys. (vi spelade självklart sims en stund tillsammans med haha). Min syster och hennes sambo var här också och mamma gjorde bakad potatis som vi åt på altanen :-) supermysigt och riktigt gott!  

För övrigt har jag nu jobbat min allra första jobb vecka, är springvikarie på dagis och har spenderat min vecka med långa dagar på ett trevligt dagis. (ja det heter förskola nuförtiden men har liksom alltid sagt dagis så känns helt konstigt att säga annat) Vi hörs!
 
Publicerat i Livet
#1 / / ɑ n n i k ɑ:

SV: tackar så mycket :)

#2 / / Flisan:

Åhh fett avis vill oxå ha :D

Svar: hihi skaffa det! så värt pengarna om man gillar sims!
/ Emma

#3 / / Flisan:

sv: ja kanske nästa lön om jag har råd :P

#4 / / Emelie:

Åh skulle också vilja ha den! :D

Svar: Det är superkul! Värt pengarna ändå om man gillar sims :)
/ Emma

Åh, vill också ha 4.. Får köpa det när lönen kommer. Jag har väntat så länge, men orkade inte spara pengar :( Haha. Vad tycker du om det än så länge? Många säger att det är en stor besvikelse om man jämnför med 3:an eftersom att det är en så kallad "sluten värld" så att man inte kan gå runt i staden osv.

Svar: Ja det är himla dyrt.. Fick det i födelsedagspresent haha! Jag tycker det är jätte kul, grejen är att jag har spelat mest sims 2 innan, en del sims 3 men ändå inte så pass mycket att jag kan jämföra hela spelet med 4an. Jag har inga problem med laddningskärmarna för det tar max 10 sekunder att ladda dom mellan staden och världen osv. Jag älskar grafiken! Och tycker det är hur roligt som helst att de har så pass mycket känslor :) så jag tycker det helt klart är värt det!
/ Emma