En torsdag

Min fina kissemiss satt så fint under jordkällarn nyss när jag var ute lite med Alice så tyckte han skulle fastna på bild ;-) (GUD vad jag stör mig på hur blogg.se försämrar kvalitéen på alla bilder jämt.. man blir ju så besviken varje gång för de är så fina egentligen haha)

Idag har jag jobbat, imorgon ska jag jobba och på måndag ska jag jobba! Känns himla skönt, förutom att alla tre gånger är på olika ställen haha! Imorgon blir det dessutom något jag aldrig provat på: förskoleklass, alltså i skolan. Känns spännande och lite nervöst men det ska nog gå bra :-) 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på mitt favoritprogram - hela sverige bakar! kram
Publicerat i Livet
#1 / / Matilda - Skönhetsblogg:

fin kisse! hatar också att blogg.se försämrar kvalitén!

Svar: Visst är han! :) ja det är så tråkigt :/
/ Emma

#2 / / Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilken härlig färg på katten:)

Svar: Ja älskar orangea katter :):)
/ Emma

#3 / / Ida - foto & häst:

så söt!!
sv; taaack finis ❤

#4 / / ellenmedmera.blogg.se:

Vilken supersöt katt! :D

Svar: Åh visst är han :):)
/ Emma