Första advent

Idag är det som ni förmodligen vet första advent! Drack te med det första ljuset tänt nu på morgonen. Ieftermiddag ska vi bege oss till mormor som har bjudit in släkten till lite adventsfika, är lite av en tradition att fika hos henne på första advent. Förra året var jag dock inte med, för då spenderade jag min första advent på varma Lanzarote. Känns helt sjukt att det är ett år sedan jag och Emmy var där nu. 

Påtal om Emmy så spenderade jag fredagskväll/natt och halva lördag dag med henne nu i helgen. Vi hade myskväll, gick lite på julmarknaden i värnamo och det var superkul att få träffa henne igen. Saknade henne direkt när hon tog bussen hem haha. Känns knäppt att inte träffa henne varje dag som vi gjorde i skolan.. Aja, nu ska jag fortsätta kolla på the walking dead. Ni får ha en fin första advent!
 
Publicerat i Livet
#1 / / Emmy:

Sötis!! <3

Svar: du är!! <3<3
/ Emma