87 dagar.

Den här skönheten anlände till mig nu i veckan, och jag blev så himla glad. Den blev precis som jag hade tänkt mig och passade perfekt. 87 dagar. 87 dagar är allt som återstår av mina 3 år på gymnasiet. Jag började räkna ner redan när det var 900 dagar kvar och nu är jag alltså på min sista termin. Jag kan inte beskriva hur det känns. Det är en sådan lättnad. Men trots det, så känns det ändå inte som det är nära, jag behöver lite mer värme och lite mer sol. 

Melodifestivals finalen var ju igår, och tyvärr så vann sanna haha.. En av de få jag absolut inte ville skulle vinna.
Hoppades allra mest på Alcazar och Ace Wilder, så var rätt surt att det var så nära att dom vann med.. 
Aja, nu är det söndag ännu en gång och imorgon börjar en ny vecka. Hoppas ni haft en fin helg. 
Publicerat i Livet
#1 / / isabellavallberg.blogg.se:

Oj vad jag är avundsjuk! jag skulle egentligen också gå ut igår men det gör jag inte. Var ju så dum så skippade skolan 8-9an och fick gå 3 år på IV istället. Så efter sommaren börjar jag äntligen gymnasiumet och har 3 år kvar då. Men man får ju skylla sigsjälv lite ändå ^^


Lust att göra ett bloglovin byte? <3

Svar: Åh, jaha! Men jag tycker du är jätte duktig som tagit tag i det iallafall! Och skolan är inte det viktigaste i världen, sin egen hälsa kommer före t.ex. och tror du gjorde det som var bäst för dig i stunden. Men förstår att det känns tungt nu när du "borde" tagit studenten till våren, men kämpa!! :) <3
/ Emma

#2 / / D:

Så fin, vad roligt med personliga studentmössor, här i Finland har vi alla exakt likadana :)

Svar: Ja det är roligt!! :) jaså? det va ju lite tråkigt att inte få bestämma alls själv :/
/ Emma