Tips.

Jag har alltid haft ganska tunt hår, vissa perioder har det vart hur tunt som helst. Innan balen så bestämde jag mig för att jag ville ha löshår, mest för att få håret att bli fylligare och för att jag skulle känna mig lite finare. Once in a lifetime typ.

Så jag kollade runt ganska länge efter billigt löshår och beställde till slut syntethår på happyhair.se. Det är något jag tipsar alla som funderar på löshår. Det känns naturligt, ser naturligt ut och jag lyckades få exakt den färgen jag har på mitt egna hår när jag är nyfärgad så jag var huuur nöjd som helst. Eftersom jag skulle ha lockigt hår på balen valde jag det vågiga löshåret, och jag är så glad att jag valde den sidan och betalade en bra summa pengar för super bra hår. 

Så, om ni är sugna på löshår men inte vill lägga ut allt för mycket pengar så tycker jag ni ska kolla in den hääär sidan. 
Publicerat i Livet
#1 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

så fint

Svar: Taack!!
/ Emma