STUDENT.

Sen sist jag skrev här har jag varit på Kreta med Johan, tagit studenten och varit på bal med treorna. 

Alltså jag kan inte fatta det. Jag har längtat i 3 års tid och i torsdags var dagen äntligen här. När jag såg min familj, mina vänner och några från släkten stå och vänta på mig vid utsläppet så bara brast det. Särskilt när min bästa kompis som inte kunde komma överraskade mig med att stå där ändå. Jag tänker tillbaka på ettan då jag satt och räknade timmar tills dagen skulle vara över, jag skulle bara vilja krama mig själv och säga "du kommer klara detta. du är starkare än vad du tror. snart är studenten här.". Jag har aldrig varit såhär stolt över mig själv. Att jag inte gav upp och hoppade av utan gick upp och satte mig på bussen mot skolan nästan varje dag. Jag tillät mig själv att vara hemma dagarna då det var värst, det är jag också stolt över. Att jag inte plågade ihjäl mig själv på kuppen. Jag har aldrig stor-gråtit av lycka förrän i torsdags. Jag har kämpat och kämpat och jag klarade det. Klarade jag de här 3 åren, så klarar jag allt. Tack igen, till alla som gjorde min dag fantastisk och som stöttat mig igenom de här åren. Vi hörs. Förmodligen med lite mindre mellanrum nu när det är sommarlov.
Publicerat i Livet
#1 / / Ellen:

Vilken härlig blogg du har! Och grattis till studenten :) Fint skrivet om din dag.
sv: Åh tack, vad snäll du är :)

Svar: åhh tack så jätte mycket!! :)
/ Emma