Öland.

Nu är jag hemma ifrån Öland! Den 7 åkte jag, mamma, mormor + vovven, mormors kisse och min hamster mot stugan. Mormor åkte hem den 13, min syster kom den 15, min pappa kom den 17 och den 18 tog jag tåget hem. Jag har alltså varit hemma sedan i fredags men har inte haft någon dator så har inte kunnat uppdatera ändå. Här ovan har ni några bilder ifrån de 12 dagar jag var där.

Vad har vi gjort då? Allt möjligt. Gått promenader, pallat jordgubbar, varit på victoriadagen, badat i havet både själva och med vovven, varit ute och åkt och bl.a. besökt capellagården som var himla mysig, ätit god middag och efterätt i kalmar en kväll, spelat massa rummikubb och monopol, hade en shoppingdag i kalmar, ätit glass i hamnen, ätit frukost ute nästan varje dag och annat mysigt. 

Hade det jätteskönt! I fredags kom jag då hem som sagt och Johan har hållt mig sällskap här hemma tills igår då mamma och pappa kom hem så jag slapp vara ensam. Idag ska jag en sväng till stan annars blir det att bara ta det lugnt! Hoppas ni haft det bra sen vi hördes sist!
Publicerat i Livet
#1 / / Julia :

Ser ut som en mysig tripp! Väldigt fin hund :)

Svar: Det var det! Och visst är hon hihi :)
/ Emma