New years eve.

Tog konstigt nog bara dessa två bilder under de 3 dagar jag & Johan var i stugan på öland. 
Vi åkte ner på nyårsafton och stannade till den 2. Nyårsafton bestod av mys vid brasan, god mat, god efterrätt, tvtittande och vid 12 slaget var vi ute och såg lite raketer i fjärran. Hade det jätte mysigt och fick världens bästa nyårspuss ♥

Imorgon börjar skolan, behöver jag ens säga hur otaggad jag är för det? Särskilt att stiga upp tidigt.. men får försöka överleva, ha det så bra!
Publicerat i Livet
#1 / / Emma :

sv: tack så jättemycket! Hoppas att du stannar! Testa att försöka utmana sig själv :)

Svar: jag la till dig på bloglovin, så det lär jag garanterat göra! :) ja, jag kör just nu med "bara godsaker på helgerna", så får se hur det går :)
/ Emma

#2 / / sannas rum:

Låter som en fantastisk nyår :)

Svar: det var det verkligen! :)
/ Emma