Lanzarote dag sex, onsdag.

på onsdagen var det inte jätte fint väder direkt när vi vaknade, så vi gick till ett vattenland som låg nära oss och tänkte spendera dagen där, men av någon konstig anledning var det inte öppet så vi traskade tillbaka till hotellet och då sprack himlen upp i superfint väder. solade och hade det gött hela dagen tills vi skulle gå ut och äta på kvällen.

Innan vi gick ner mot stan för att äta så gick vi upp på hotellets tak och tog bilder på både varandra och tillsammans. Kissen följde med för att se vad vi höll på med och det var så himla skönt att stå där med solen i nacken.

vi började till slut ge oss av mot stan innan solen gick ner helt.

där åt vi på en god restaurang där emmy åt fisk och jag åt den godaste pastan jag ätit typ.. ever. dock var det en väldigt liten portion så var lite tråkigt men åh så gott det var! sen gick vi i lite affärer och åkte hemåt.
Publicerat i Resor
#1 / / Hedda Rönnlund:

Åh vilka härliga bilder!:)

sv: tack detsamma verkligen!:')

Svar: åh tack!! :)
/ Emma

#2 / / s:

Åh härliga utomlandsbilder!

Svar: åh tack! det var härligt :)
/ Emma

#3 / / elin stridh:

sv: ja verkligen :D

härliga bilder, åh, vart är den svartblommiga klänningen köpt? :)

Svar: Tack!! :) Ingen aning, är min kompis klänning.
/ Emma

#4 / / Sanna Suomela:

Förstår det! Själv får man vänta tills juli innan jag åker någonstans :(

Svar: Åh men det är ju ändå härligt att längta p ha något o se fram emot! Tycker nästan det är det bästa, själva utlandsveckan tar slut så fort! ;)
/ Emma

#5 / / lindall:

fina!

Svar: Åh tack!
/ Emma

#6 / / Emma:

Åh, så fina bilder! :D

Svar: Åh tack så mycket!!
/ Emma

#7 / / Jennie Johansson:

Fina och härliga bilder! :D Jag skulle också vilja åka iväg på en resa! :D Såå kul..

Svar: Åh tack!!! Ja det var helt underbart :)))
/ Emma

#8 / / Emmy:

Åh så mysig daaaaag! Take me back <3
Min klänning är från Tradera btw, swag :)

Svar: Bäst resa. <3 bästa du!
Okej ninja ;))
/ Emma

#9 / / Amanda [SPONTAN]:

Riktigt härliga bilder! :)

Svar: åh tack!! :)
/ Emma

#10 / / joanna bergman:

åh vilken fin blogg, du verkar vara så himla härlig som person! ha en fortsatt bra kväll :D

Svar: ååh tack!!! :) va glad jag blir! detsamma sötnos!
/ Emma

#11 / / Utanlikhet:

Du är så förbannat snygg. Avundsjuk.

Svar: Åh Gud va glad du gör mig. Känner mig mest mullig på de bilderna haha. Någon som är helt sjukt cp snygg är DU Hanna!!
/ Emma