Lanzarote dag fyra, måndag.

på måndagen minns jag helt ärligt inte vad vi gjorde för har inte mer bilder än dessa från dagen. men jag antar att vi bara låg och slappade vid poolen, åt lunch på restaurangen på hotellet och hade det allmänt skönt. jag kommer iallafall ihåg att den dagen var den första och sista gången jag doppade mig i poolen, otroligt kallt var det och var inte sugen på att göra det igen, haha. 

innan vi gick var vi lite badass och släppte in katten som strök runt hotellet i vår lägenhet. den låg och sov gott i någon timme och fick vatten och räkost om jag inte minns fel, när vi skulle gå ner mot stan och äta släppte vi dock ut den igen. (andra bilden är emmys)
 
vi gick iallafall ner till den fina italienska restaurangen vid havet där vi var en gång innan, och denna gången tog jag den goda risotton emmy hade ätit gången innan medan hon fick en massa tomater typ, haha.. vi gick förmodligen lite i affärer med, men minns inte.. sjukt va fort man glömmer! minns att det var underbart att gå omkring i klänning klockan 10 på kvällen och inte frysa iallafall!
Publicerat i Resor
#1 / / Annika:

SV: tackar så mycket :)

Du har också en väldigt fin blogg!

Svar:
/ Emma

#2 / / Alice:

sv: Tack så mycket!

#3 / / EMELIE:

härligt att vara utomlands!

Svar: ja det var riktigt härligt! :)
/ Emma

#4 / / Ellen:

Men Åh vad mysigt Lanzarote verkar!! :)

Svar: ja det var det verkligen!! :)
/ Emma

#5 / / :

åh va söt katt :D

Svar: visst är hon!! :)
/ Emma

#6 / / MATILDA:

fina bilder!

Svar: åh tack så mycket!
/ Emma