Innan julen kastas ut får man passa på att fånga den.


Hej på er! Jag är glad, för sen sist vi pratade så har jag fått hem min nya kamera som jag slog till med och beställde. En nikon d5200 och har visserligen bara haft den i typ.. 2 dagar men jag är jätte nöjd hittills. Har typ bara provat att filma för har fått mycket större intresse för det och är mycket därför jag köpte en ny kamera överhuvudtaget, men den är säkert jätte bra att fota med också kan jag tänka mig.

Så här får ni iallafall en liten halvkass film jag filmade nu. Tänkte filma lite av det sista av julen innan den kastas ut och gick bara inte att undvika att få med alice & måns som höll mig sällskap med hoho. Det är inte så himla bra, jag skakar en del (galet va den är känslig för det!?) och det här är bara den näst sämsta inspelningskvalitéen, men whatever som sagt, ett smakprov iallafall!
hoppas ni har det bra, så hörs vi säkerligen snart igen då mitt fotointresse är på 100%+ nu pga min nya kamera. :-) kramis!
#1 / / Lisa:

Åh va fint! Och grattis till ett bra kameraköp! Hade den kamera hemma och testade då jag tänkte köpa den med, riktigt rolig kamera med många små finesser! :D

hoppas man kommer få se fler filmklipp i framtiden <3

Svar: åh tack så mycket!! ja den är verkligen super rolig att fota med! ja det kommer det lätt bli! va glad jag blir :) <3
/ Emma