2 år.

två bilder från rosegarden och en mycket charmig bild min syster tog när vi spelade datorspel haha.

Idag firade jag & Johan vår 2 årsdag. Vi var och åt supergod buffé på rosegarden (asiatisk restaurang) och efterättsbuffén ingick så åt tills vi sprack haha. Hemma spelade vi datorspel, kollade film och hade det bra. En avslappnande mysig dag helt enkelt. Han är bäst. ♥

För övrigt har det vart lite kaos här hemma med hönor & tupp hit och dit.. usch. 
Men nu har vi en ny tupp och två nya hönor så nu hoppas vi att det inte ska krångla mer!

Imorgon är det måndag, jag mår jätte dåligt just nu så blir det inte bättre blir det nog en dags vila hemma. Sov gott hörni!

Publicerat i Livet
#1 / / Felicia Thiel:

åå vad mysigt, grattis!!

sv: HATAR det med!! så himla kul att du hittade tillbaks till min blogg, så glad blir jag att du har läst min blogg och forsätter läsa min blogg. tack jag kämpar varje dag<3
men guu åå vad du är snäll och gullig...åå du ska bara veta hur glad jag blir av att höra detta. det stärker mig!!
KRAM

Svar: åhh tack!! :) ja super kul, jag förstår det!! ja ta verkligen åt dig för jag menar det!! kram på dig sötis.
/ Emma

#2 / / Nellie:

Grattis på 2års dagen till er :) vad fina ni är ihop!
Kram

Svar: åh tack så mycket!!! :) kram!
/ Emma