Lanzarote dag sju, torsdag.

På torsdagen hade vi bestämt oss för att spendera dagen vid stranden så vi traskade iväg och tur var det för heela dagen var solig.

först kom vi till den stranden vi hade vart och kollat in en annan kväll, men den var lite halvful, halvtom och allmät tråkig. då kom en snäll kille fram till oss som sålde solstolar och sa att om vi gick lite längre kom vi till den stora, finare stranden. så vi gick vidare & jag köpte mig en solstol för dagen för usch vad jag avskyr att ligga direkt på sanden haha. men stranden där var verkligen hur fin som helst, var omringat av stenar typ. där var vi hela förmiddagen tills vi bestämde oss för att motvilligt gå iväg och äta lunch. (bilderna är knappt redigerade, det VAR så fint.)

Vi åt på den italienska restaurangen som vi ätit på två gånger tidigare, åt pizza har jag för mig & det var goott.

efter lunchen gick vi tillbaka till vårt ställe på stranden och båda doppade sig i havet, vilket konstigt nog var mycket varmare än vår pool.. sen låg vi där så länge det bara gick och gick till slut upp för att ta en taxi tillbaka till hotellet, var för lata för att orka gå tillbaka.

väl tillbaka på hotellet duschade vi och jag passade på att ta lite bilder där vi bodde för att inte glömma hur det såg ut.
vi orkade inte gå ner till den "stora" staden, så vi hamnade på en mysig restaurang i det samhället som låg närmast oss. här åt vi vår sista middag på Lanzarote, satt och pratade om allt mellan himmel och jord.. haha, det som nämndes vid det bordet skall ICKE nämnas här iallafall! Det var supermysigt, sen gick vi lite i några affärer och packade lite när vi kom hem innan vi la oss.
Publicerat i Resor
#1 / / Sara:

Shit så härligt det ser ut!

Svar: Det var det kan jag lova!! ;)
/ Emma

#2 / / Utanlikhet:

SÅ fin byxdress! Från?!?!?!

Svar: Åh tack gullet!! :) Önskar jag kunde säga det, och om jag visste skulle den förmodligen inte finnas kvar då jag köpte den för typ.. 4 år sedan :/ ledsen!
/ Emma

#3 / / sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

Äähmen guud vilka underbara bilder, de är j heeelt fantastiska! Nu längtar jag både till sommaren och utomlands.

Just nu har jag en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin egen blogg alldeles gratis såklart. Missa inte chansen att göra en rolig förändring nu till våren! Här hittar du länken: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

Svar: Åååååh tack!!! Va glad du gör mig!! Okej ska kolla in det :))
/ Emma

#4 / / jennifer:

åh vilka fina bilder!

sv: åh tack! detsamma :)

Svar: Åh tack!
/ Emma

#5 / / annsoh:

Hej! hur är det? hoppas allt är bra :) vad händer idag :)? kram!

#6 / / Tess:

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

Svar: Det var det verkligen! Kram
/ Emma

#7 / / ewelina anzelius:

ryser i hela kroppen. jag.vill.också.ha.värme!!!

Svar: Åh ja vem vill inte? Haha :)
/ Emma

#8 / / Amanda [SPONTAN]:

Åh vad det där såg härligt ut!

Svar: det va det verkligen!!
/ Emma

#9 / / LYFTMER:

Vilka härliga bilder! ser så skönt ut! :D

Svar: Åh tack! :) det var det!!
/ Emma

#10 / / Lisa:

Åh, du får en verkligen att längta till värmen! Och herreguuud vilken snygg jumpsuit!!!!

Svar: Ååh förlåt haha!! Och taack verkligen!!!
/ Emma

#11 / / Ellen :

sv: tack så jättemycket!

vilka härliga bilder! blir sååå avundsjuk!

Svar: taack!! ja jag blir nästan avundsjuk jag med, haha vill tillbaka!
/ Emma

#12 / / Erika:

Vilka härliga bilder :)

sv: Tack!

Svar: Tack!!
/ Emma

#13 / / ♡ Hanna Andersson ♡:

Grymt fina bilder!

Svar: Åh tack!!
/ Emma

#14 / / Johanna - A dream as a model ♥:

härliga bilder :D

Svar: Tack!!
/ Emma