Lucka 9: En bild på din arbetsplats/skola

I våras gick jag i skolan men struntar i det just nu då det känns så längesen utan fokuserar på det min höst har handlat om. Eftersom jag jobbar som timvikarie inom barnomsorgen blir det att jag åker runt till olika förskolor och förskoleklasser när de behöver min hjälp. Därför har jag ju ingen riktig arbetsplats utan det skiftar från dag till dag. Så jag valde dessa två saker till denna luckan. 

I min almanacka samlar jag alla ställen jag vart på sen jag började jobba och vilka tider det var. Så jag enkelt kan gå tillbaka och kolla om något inte stämmer när lönen kommer sedan. Sen min lilla vikarie-bricka som vi fick på introduktionen använde jag de första veckorna på alla nya ställen men nu när jag börjar återkomma skippar jag den, men fin är den :-) 
Publicerat i Livet