Lucka 4: En bild du tog när du kände dig sorgsen/deppig/ledsen

Denna bilden tog jag den 14 augusti. Dagen innan guldklimpen på bilden avlivades. Jag hade bestämt att det var det enda rätta att göra då han inte mådde bra alls och inte gjort det på flera veckor utan förbättring och utan råd av veterinären åkte jag och mamma in dagen efter. Det var bland det värsta jag vart med om. Alla mina egna djur före detta har dött av sig själva, av ålderdom osv. Theo var gammal för att vara hamster men han dog inte utan blev bara väldigt sjuk. Han var min första hamster efter flera år av marsvin och kanin och han var min lilla solstråle. Fick ett speciellt band med honom och jag saknar honom så mycket. Gråter när jag tänker på honom och av att bara skriva detta, usch. Kommer alltid älska dig gosebollen. Tack för du förgyllde mitt liv!
Publicerat i Livet
#1 / / Emmy:

<333

Svar: <3<3<3
/ Emma