Lucka 23: En bild från ditt hem

Jag väljer att visa en del av mitt rum till denna luckan, vilket känns mest som mitt i vårt hus. Det är ju dock väldigt svårt att få med hela mitt rum på en bild, så det fick blev ett hörn av det haha. På bilden syns en liten del av min bäddsoffa, min ena drömfångare, mina två bokhyllor som är ganska nyinköpta (innan hade jag en svart likadan) där jag förvarar alla mina dvd filmer, en del böcker och lite ljus, min hylla som hängt där sen min storebror hade rummet där jag har mitt smyckesträd, en sparbössa, lite prydnadssaker, lite böcker och mitt ballongfarar-dokument. Sen syns min marsvinsburar där mina fina marsvin har sitt krypin. Man kan skymta min kameraväska framför balkongdörren som leder ut till min balkong där jag spenderar många soliga dagar och varma kvällar. Min målning av Måns syns också som jag fick förra året i juklapp av min svägerska som målar något så gudomligt fint! Såå, här är en del av mitt rum, som är en del av mitt hem! :-)
Publicerat i Livet
#1 / / Christina:

Mysigt rum och vad fin bild av din söta katt :)
Julkram Christina

Svar: Åh tack så mycket :) kramar!!
/ Emma