Lucka 20: En bild från ett äventyr du gjort iår

Denna bilden visade jag för inte alls längesen här på bloggen.. den är ifrån min och Johans Kreta-resa.

Det var det första jag kom o tänka på när jag såg dagens lucka. Det var verkligen ett äventyr, med tanke på att det då som sagt var Johans allra första utomlandsresa och jag alltid haft med mig någon/några som är vana vid att resa, så jag kände ju lite ansvar över vart vi skulle ta vägen och hur det funkade på flygplatsen och så, men det var lärorikt och kul coh Johan hängde med i svängarna så jag var nog inte världens sämsta guide haha! Nästa år är redan en resa bestämd och förhoppnigsvis ska det bli ännu en, så denna bilden är från vårt första utomlands-äventyr ihop och jag tror det kommer bli många fler!
Publicerat i Livet
#1 / / kmstyle:

åh vad härligt det hade varit med lite värme nu :)

Svar: Åh ja verkligen!
/ Emma