Lucka 18: En bild på något fint du fått iår

Okeeeej, det blev fyra bilder till dagens lucka men var svårt att visa den ordentligt med bara en bild. Jag hade lite svårt med denna luckan också för har fått myycket fint iår. Särskilt iochmed studenten då jag fick otroligt många fina presenter av familj, vänner och släkt som jag är så tacksam över. Men eftersom jag inte kunde ta med allt tyvärr, bestämde jag mig till slut för en av alla fina gåvor.

Och det blev min födelsedagspresent jag fick från en av mina bästa vänner, Emmy. En låda full med små lappar där hon skrivit saker hon tycker om mig. Världens ego-boost och kände mig så älskad när jag fick den. Tillsammans med den fick jag en ring med evighetstecknet på med orden "best friends" i. Älskar när presenter är personliga och blev jätteglad för detta. Tack finaste Emmy, ringen stämmer verkligen för du kommer vara min bästa vän så länge jag lever om jag får bestämma! ♥
Publicerat i Livet
#1 / / Stina:

Vilken underbar present! Har varit på jakt efter en eternity ring också, så fina :)

Svar: Eller hur!! Ja jag vet inte vart hon köpt dem faktiskt, men fina är dom! :):)
/ Emma

#2 / / Emmy:

Åh älskade, fina, underbara, bästa, bästa vän <3 Det gör mig så glad att du gillade presenten, menar varenda ord!!! Men det gör mig ännu gladare att veta att jag kommer få ha dig som bästa vän livet ut :') Tack för att du är du, älskar dig <3<3

Svar: Fina du!!! Hihi och det gör mig glad att du vill det med!!!! Älskar dig så mycket!! <3<3<3
/ Emma