Lucka 11: En bild på en person du saknat iår

Detta var en svår lucka. Jag har ju saknat min hamster Theo mycket nu i slutet av året, men eftersom jag tog upp det i en annan lucka och inte känner för att bli så ledsen igen så bestämde mig för att ta något annat. Då kom jag och tänka på.. nästan ingen haha. Nä, men jag har inte saknat någon sådär speciell iår, det är ingen mer än Theo som har dött och är ingen som jag nästan aldrig träffar eller så. Men jag valde till slut tjejen på bilden. Hanna är min bästa vän och har vart det i snart 7 års tid. Hon är ett år äldre än mig och därför hade vi inte ens chansen att gå i samma klass på gymnasiet så saknade mycket att ha henne nära. Hon är en person som jag kan vara 100% mig själv med och som jag älskar för alltid vad som än händer. Saknar alltid henne när jag inte träffar henne och skulle gärna träffat henne varje dag om så var möjligt, såå jag väljer min fantastiska Hannapanna ♥
Publicerat i Livet