Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer att glömma

Kom in av en slump på Emily Dahls blogg och där skrev hon om en slags julkalender med temat "Året som gått". Tycker det var en himla kul idé och bestämt mig för att vara med. Gå in på hennes blogg här för att läsa mer och hur du kan vara med själv :-) Så nu börjar vi!


Dagen då jag tog studenten! 
Ja, det kändes ganska självklart att välja den 5 juni 2014, då jag äntligen tog studenten ifrån Gislaveds gymnasium. Jag gick det estetiska programmet med inriktning musik. Att jag inte trivdes är nog ingen nyhet för de allra flesta som har läst min blogg genom åren, och därför var den här dagen extra speciell för mig. Att jag klarade av det och inte hoppade av trots att jag inte ville gå dit. Hela dagen var ett stort lyckorus. Jag skulle vilja göra om den tusen gånger om för det var så fantastiskt och jag var så rakt-igenom-lycklig. Så det är verkligen en dag jag aldrig kommer att glömma!
 
Publicerat i Livet