Den första snön

I förrgår när jag vaknade så var det helt vitt ute, flera centimeter snö hade fallit under natten. Blev såå glad för det lyser upp den annars så gråa omgivningen och det blir så fint när alla träden får ett vitt täcke över sig. Jag åt frukost lite snabbt och sedan gick jag, mamma och Alice ut på en promenad i skogen. Helt knäpptyst var det och vi var ute och gick i en timme. Hur mysigt som helst! 

Imorgon ska jag sova över med min älskade Emelie, ser fram emot det så mycket. Kram på er!
#1 / / Jessica:

Jaa precis, håller med :D

#2 / / JUNITJEJ:

Så härligt med snö!

Svar: Visst är det! :)
/ Emma

#3 / / Angelica Bengtsson Fotografi:

Åh så himla fint och underbart :)

Svar: Åh eller hur! Hur mysigt som helst.
/ Emma

#4 / / milina.blogg.se:

här har det varit snö sen i jul :)

Svar: Åh så fuskigt! Snö är ju så mysigt :)
/ Emma