Vila i frid Theo.

Min fina lilla Theo-Leo.
Det kom som en chock, även fast du vart dålig i ca 3 veckor och andats konstigt så har jag hoppats att det skulle bli bättre, men istället blev det sämre. Det gick inte hoppas mer, jag var alldeles för rädd för att du skulle ha ont.. så igår åkte jag och mamma in till veterinären med dig. vi fick en jätte bra och snäll veterinär som bäddade in dig i en liten låda med bomull och en blomma bredvid när du somnat in. Jag fattar inte att du är borta, det känns så tomt och jag saknar dig så. Förstår inte hur det fungerar, ena sekunden är du levande och jag pussar dig och andra sekunden är du död. Åh. Ett fruktansvärt tufft beslut, men jag gjorde det för dig, jag hoppas du förstår det. Jag älskar dig SÅ mycket, och kommer göra det för alltid. Jag glömmer dig aldrig. Tack för tiden med dig och tack för du lyste upp mina dagar min goseboll ♥
Publicerat i Livet
#1 / / Inte som alla andra.:

<3

Svar: <3<3!
/ Emma

#2 / / Syster:

❤️❤️❤️❤️

Svar: <3<3<3
/ Emma