Öland-weekend med Emmy.

Detta är faktiskt de enda bilderna jag tog under ölands-helgen med emmy, om man bortser från solnedgångsbilderna jag tog en kväll, men de får ett eget inlägg någon dag för de blev så många, haha! Älskar vår åker på öland, har tagit tusen bilder där under åren tror jag!

Vi åkte ner på fredagskvällen, kollade på martin stenmark i kalmar med våra grannar och handlade lite frukost. På lördagen cyklade vi och handlade lite mer rejält, hade strömavbrott, spelade monopol, solade, kollade på sommarkrysset och åt god mat. På söndagen tog vi båten in till kalmar och shoppade lite och jag åt även en god bakad potatis, jag badade i mina fina grannars pool på kvällen en sväng, vi spelade ännu mer monopol och tog det lugnt. Sen åkte vi hem lite innan 16 på måndagen :-) 
Publicerat i Livet