Lite grönt.

Åh det är så himla fint ute när det börjar slå ut! bilderna är tagna igår.

Var ett tag sen jag skrev här, har ingen ork längre som ni kanske märkt. Sen sist jag skrev här har jag genomlidit ännu en vecka i skolan, vart på teater med mamma & pappa i Jönköping i fredags, haft lördagsmys med Elin och Jossan igår och umgåtts med syskonen och måmo idag!
Nu är det bara en vecka kvar, sen får vi påsklov!! Då ska jag slappa som aldrig förr, det kan jag lova. vi hörs!
#1 / / Lisa:

Jag vet att jag inte ska klaga eller stressa. Men åh vad jag önskar att du skrev inlägg oftare! Men hoppas allt är bra med dig Emma och inte har allt för panik att gymnasiet närmar sitt slut. Vet du möjligtvis när eran bal är? Hade varit kul att se :)

Svar: Men åh sötis! Trodde ingen brydde sig om jag va frånvarande ett tag haha!
Ska försöka, är väldigt trött o så så blir oftast inte det o sen har jag ingen foto lust just nu heller o vill nt ba skriva utan bilder :/
Det är helt okej! Hoppas allt e bea med dig med! Läser din blogg med men e så dålig på o kommentera.. Så kul att ni ska flytta ihop!
Nej jag är så glad att denna riden äntligen är över i mitt liv kan jag säga dig!! Vår bal är den 7 juni! Vore kul om du kom o kollade! Kraam!
/ Emma