Släktkalas.

5 bilder från gårdagen. på de två sista bilderna ser ni vad jag fick av släkten, ett par rullskridskor! som jag velat ha länge :-) så himla häftiga så jag dog lite när jag öppnade paketet. fick även en snygg hjälm till och en liten sak från kusinerna. 

Idag ska jag låna böcker, packa klart det mesta, försöka orka göra lite läxor, kolla på idol och somna tidigt. 
Mådde så kasst idag så klarade inte genomföra hela dagen med tanke på mina 5 h hål och så.. men jag gick dit på första lektionen iallafall, bättre än inget! Ni får ha det så bra! får se om jag hinner uppdatera mer innan vi åker, annars kommer det kanske upp något tidsinställt. :-)
Publicerat i Livet
#1 / / Junitjej:

Vilka snygga rullskridskor!

Svar: taack!! väldigt glad för dom :)
/ Emma

#2 / / Emmy:

åh så mysiga bilder!

Svar: hihi tack sötis!
/ Emma

#3 / / FannySimonsson:

svar: det är jag, sandra, ulrika, fredrik, patrik och loppan! :D men ska inte du ens titta??

Svar: jaha okej :) vem sjutton är loppan? haha. nej nej ;)
/ Emma

#4 / / Isabella (tinkerbella.se):

Svar: kul att höra, tack!! :)

#5 / / sandija-döv-adopterad-fotografi:

fina bilder!

Svar: Åh tack!!
/ Emma

#6 / / BYSMJ:

härliga bilder! :)
och grattis i efterskott!

Svar: Tack så jätte mycket!!! :)
/ Emma