Konstnatten.

I torsdags eftermiddag åkte jag, johan och pappa (och min älsklings hamster theo!) till stugan. Kom fram runt halv 8 och det var fullkomligt SVINKALLT i stugan och i friggeboden där jag o johan skulle sova. Så halva kvällen gick ut på att värma upp stället och äta sen gick vi och la oss, tog därför inga bilder. Här kommer istället bilderna jag tog på fredagen och lite vad vi gjorde.
På fredagen vaknade vi av oss själva, åt frukost, kollade massa lost, åt våfflor och åkte sedan in till kalmar en sväng. gick runt lite i affärer och fikade gott på ikea, sen begav vi oss hem till stugan igen för mamma och 2 kompisar till vår familj skulle komma till kvällen och då vankades det pajer mamma hade med sig. sen åkte vi ut på kvällen till konstnatten som den kallas. 

åkte till ett ställe där vi gick runt och tittade på allt ifrån konst till handgjorda sockar. det var mysigt. efter det åkte vi hem och somnade nästan direkt. 


Hej på er! Ett tag sen jag skrev här nu, har vart på Öland i stugan hela helgen och innan dess har det bara inte blivit av att jag skrivit. Skreve mitt första kulturhistoria prov idag och det gick väl sådär, nu är det gjort iallafall! Har lite grejer jag måste ta tag i som jag skjutit upp (som vanligt), så vi hörs när vi hörs! ha det bra!
Publicerat i Livet