Höst.

På vår altan har vi denna sommarn haft vindruvor, riktigt häftigt måste jag säga! så otroligt goda med, godare än dom man köper. :-)
1 september idag, vilket innebär att den första höstmånaden har börjat. Ikväll kommer resten av familjen hit och släkten för att fira mig i efterskott, helt okej. Igår var jag med Emmy som sagt, det var mysigt, du är så bra! ♥
Har dragit på mig en förkyldning nu lagom innan vi far utomlands, känns sådär.. Men får hoppas det går över! Ha det bra tills vi hörs igen!


#1 / / emmy:

såå fina bilder, ser så goda ut!!! :o
var supermysigt igår och åååh vad gärna jag vill med till kreta! ... påminnn mig btw om att berätta nånting imorgon hihi. du är bäst <3

Svar: iihihihihiih du borde smaka :3 jaaaaa baaajs vi får ta sista minuten till hösten på allvar!!! i know what you tooold me. h3h3. DU ÄR. <3
/ Emma

#2 / / FannySimonsson:

svar: ja det ska jag! ska hjälpa till att servera! :D men du ska väl också dit? :)

Svar: aha okej (: vilka mer ska det? nej det ska jag iinte xd haha :))
/ Emma

#3 / / - J U L I E T T E-:

åh så gott och fint :)

Svar: Å tack! De va det!!
/ Emma