Home again.

Hej på er. Nu är jag i kalla Sverige igen. Jag kände mig helt malplacerad när jag kom hem till mitt rum. Mina bruna armar passade inte ihop med mitt blommiga lakan och mina ikea möbler. Jag har mått så bra på Kreta. Jag lider av huvudvärk varje dag sen hur många år tillbaka som helst, vissa dagar värre och vissa dagar lättare, men aldrig utan. Men när jag landat på Kreta så försvann den. Det var precis som om min kropp mådde så mycket bättre där. Jag älskar husen, klimatet och språket. Jag är mer säker än någonsin att jag vill bo i Grekland när jag blir äldre, jag trivs mycket bättre där. 
 
Nu är jag i vilket fall fast i Sverige, iallafall i några månader framöver. Men det känns skönt att komma tillbaka och veta att nästa år tar jag studenten så det finns mycket att se fram emot framöver med. 
Var dödstrött igår så gick och la mig redan vid 10 så är därför jag är vaken nu om någon undrar, haha. 
Hoppas ni haft en fin vecka när jag vart borta! får se om några bilder kommer upp här eller ifall de dyker upp på facebook. kram
Publicerat i Livet
#1 / / FannySimonsson:

svar: haha loppan är patriks tjej, haha! men du skulle la varit med om du var hemma i Sverige??

så himla avis på dig....:((((

#2 / / FannySimonsson:

jahaa! varför inte? :o

Svar: nä är inget för mig ;)
/ Emma