Och så var det söndag.. igen.

Längesen vi hördes nu! Sist jag skrev här var dagen innan jag och mamma åkte luftballong, det var en upplevelse jag aldrig glömmer! otroligt häftigt, har ni chans att göra det - gör det! :-) Har velat göra det jätteee länge och fick det i 18-årspresent. Hur roligt som helst verkligen!

Idag är det söndag igen, känns som det är bara då jag orkar ta upp blogg.se och blogga av någon anledning ;-)
Igår var det full rulle hela dagen, min bror och hans sambo flyttade till ett större hus och hela familjen hjälpte till med flyttningen och på kvällen firade min kusin som fyllt 25 år. Somnade helt utmattad igårnatt kan jag lova!

Idag står plugg på schemat, tyvärr. Men har en inlämning jag måste få in och gärna lite till, men den prioriteras först. 
Imorgon börjar sista veckan innan höstlovet, känns riktigt skönt! Behövs ledighet känner jag. Ni får ha det så bra tills vi hörs igen!
Publicerat i Livet