Höstlov!

Nu har jag äntligen fått höstlov, vilket jag gissar många andra har fått med, så himla underbart!
Jag började lovet med en myskväll med johan i fredags och sen firande av Elin o Sara igår. Det var roligt & träffade mysigt folk man inte träffat på ett tag och lite nytt med. Idag har jag tagit det lugnt, pusslat och iallafall börjat på min inlämning som ska in imånkväll, alltid något. Jag ser fram emot en veckas ledighet och jag kommer nog kunna uppdatera lite bättre här med, så vi hörs snart igen förhoppningsvis!
Hoppas ni haft en bra helg, kramis!
#1 / / SAGA:

SV; Ja verkligen, hur gott som helst!:) Fina bilder förresten!

Svar: eller hur! åh tack :)
/ Emma

#2 / / Olivia Heinbäck:

sv: åh, tack detsamma! älskar din bakgrund.. kram:)

Svar: åh tack! :)
/ Emma

#3 / / elin wahlberg:

så fina bilder!

Svar: åh tack!! :)
/ Emma

#4 / / Josephine:

Fina bilder!

Svar: åh tack!! :)
/ Emma